Welkom op het Castus Forum

P
Parelmoertje 16/06/2005 15:21
82.73.146.*

Weekend!

Sjikkies..

Wie is er dit weekend allemaal in Grun en wat gaan we doen?! Gaat er nog iemand uben? Ik moet erg hard studeren, maar ben op zich wel in voor een filmpje, bbqtje, kerkje pakken, etc. Gaarne reactie! Dikke

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2]

O
oester 16/06/2005 16:38
82.73.15*
Jesus gebruikte ook vaak beeldpraak,.. om ons iets duidelijk te maken, misschien heb jij oogkleppen op.

succes met sparen, jonge parels zijn niet voor een prikkie te koop, tenzij je toch voor een dikke vette veertiger gaat, die zijn misschien og te betalen voor een student!

P
Pmoer 16/06/2005 16:46
82.73.146.*
Bijenkorf?? Had altijd de illusie dat die reeks om je nek door allerhande aanbidders speciaal voor jou was opgedoken.. jammerrrr.

Maar even over het dagboek, heb het er even op nageslagen en wat bleek: ik had met zes jongens tegelijk. Hoe wil jij dat doen in een kleine pauze van slechts 10 minuten?? Juist ja. Waar zijn vriendinnen anders voor.

Btw: volgens mij ziet die oester je wel zitten..

P
Pareltje 16/06/2005 16:53
84.41.150*
Ah, dus vroeger was je al een sl*ttebol!! En nu een beetje de ideale vrouw uithangen en beweren dat je monogaam bent, hmpf, het bloed kruipt waar het niet gaan kan

tja, dat jij nu alleen parels wilt wanneer ze speciaal voor jou zijn opgedoken... dan kan je denk ik nog lang wachten, denk niet dat de Tukker speciaal voor jou gaat duiken! Dan kan je ze maar beter bij de Bijenkorf-juwelier kopen!

P
Pmoertje 16/06/2005 17:02
82.73.146.*
Zeg, IK geil niet op parels...

Geef mij maar gewoon Ralph Lauren polo's, een paar autostoelen en wat koffiepads.. (lees: dagelijks zakgeld, biertjes, volledige klerenkast, laarzen, horloges, telefoonrekeningen, vakanties)

Keep the Tukkers moving!!

P
parel uit vinkuizen 16/06/2005 18:59
213.10.227.*
Help...ik ben buiten de boot gevallen, uhm buiten de schelp bedoel ik! Ik ben namelijk ook 1 van die glinsterende, vertederende, lieve parels van het soort castus. Alleen ben ik de enige die naar Vinkhuizen is gerold/ aangespoeld. Jullie moeten mij daar niet zo mee klieren hoor, daar word ik helemaal verdrietig van! en er is een echte busverbinding naar Vinkhuizen, zodat jullie zachte, ronde parelbillen niet beschadigd worden door een zadel. Zo dat wou ik ff kwijt. Hoop dat ik nog steeds bij jullie om het snoer mag hangen, ook al woon ik in Vinkhuizen!

P
Pmoertje 17/06/2005 12:12
82.73.146.*
Jongens, maken we een uitzondering..??

P
pareltje 17/06/2005 13:06
129.125.165.*
okee, we nemen dit eenzame vinkhuizeneesje in ons midden op! Zo'n prachtige parel moeten we niet laten lopen!!

M
Mellemaatje 17/06/2005 23:21
82.72.61*
Ik laat even horen dat ik besta.

Voor de rest, in het kader van beeldspraak, het is me duidelijk hoe Castus in elkaar zit: Naar Gods goddelijk beeld geschapen en een perfecte wereld gegeven. Maar wat doet een mens? Verkloot alles wat hem gegeven is. Tafelbladen inclusief.

[/b]

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
Pagina's: 12
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |